Je vindt een actueel overzicht van je (openstaande) facturen onder ‘Mijn facturen’ in je NetMatters account. Hier zie je de betaalstatus van je factuur achter je factuurnummer staan.

Wanneer je factuur op ‘Open’ staat, kun je de factuur direct betalen door te klikken op ‘Betaal online’. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar een betaalomgeving waar je de betaling kunt voldoen via iDEAL, PayPal of creditcard.

Herinnering en aanmaning

NetMatters hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Hebben wij je betaling op de 15e dag nog niet ontvangen, dan versturen wij een herinnering per e-mail. Zorg er altijd voor dat je correcte e-mailadres bij ons bekend is, want deze herinnering ontvang je alleen per e-mail. Je kunt je e-mailadres wijzigen in je NetMatters account onder ‘Gegevens aanpassen’.

Bij het versturen van de laatste herinnering en bij de aanmaning brengen we kosten in rekening. De hoogte van deze kosten is afhankelijk van de hoogte van je factuur. Het versturen van facturen, herinneringen en aanmaningen verloopt automatisch. Mocht één van deze berichten je betaling kruisen, dan kun je deze vanzelfsprekend als niet verzonden beschouwen.

Was dit antwoord nuttig? 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig (1 Stemmen)