Een geverifieerd e-mailadres is voor NetMatters en sleutel om online zaken te doen. Met een geverifieerd e-mailadres kunt u direct bestellingen goedkeuren, contracten bevestigen, wijzigingen doorvoeren en diensten opzeggen. Daarnaast sturen wij ook accountinformatie naar deze e-mailadressen zoals bijvoorbeeld inlog-gegevens.
 
Hoe krijg ik een verifeerd e-mailadres?
Er zijn verschillende manieren op een e-mailadres te verifiëren.
  • Indien je als nieuwe klant registreert of een besteling plaatst, dan krijg je direct een verificatie e-mail. Door op de link te klikken in deze e-mail wordt het e-mailadres geverifieerd.
  • Indien je al klant bent, dan kun je een de validatie e-mail vanuit je NetMatters account laten versturen door te klikken op 'Verifieer e-mail'. 
Wanneer raak ik mijn geverifieerd status kwijt?
Indien een e-mailadres wordt gewijzigd, dan vervalt automatisch de verificatie-status van het e-mailadres. Het nieuwe e-mailadres zal opnieuw moeten worden geverifieerd.
 
Hoe herken ik een geverifieerd e-mailadres?
Binnen je NetMatters account zal een e-mailadres in de kleur groen worden weergegeven met een vinkje er achter indien het een geverifieerd e-mailadres betreft. Een ongeverifieerd e-mailadres zal rood worden weergegeven op deze plaatsen. Bovendien staat er in je account een melding met het verzoek je e-mail te valideren als dit nog niet is gedaan.
 
 
Was dit antwoord nuttig? 7 gebruikers vonden dit artikel nuttig (68 Stemmen)