Voeg je Microsoft 365 -e -mail toe aan Outlook voor Mac. Je bent dan klaar om e -mail te verzenden en ontvangen vanaf je computer.

  1. Open Outlook. Heb je de app niet? Hier is hoe je het kunt downloaden .
    Outlook App -pictogram met blauwe envelop met witte O
  2. Als je een nieuwe gebruiker bent, selecteer je E -mailaccount toevoegen en ga je verder met stap 4. Selecteer anders Tools en vervolgens Accounts .
    Selecteer Tools en vervolgens Accounts

  3. Selecteer het plusteken (+) en vervolgens Een account toevoegen .
    Selecteer het plusteken en voeg vervolgens een account toe

  4. Voer je e -mailadres in en selecteer Doorgaan .
    • Je krijgt mogelijk een pagina met gevonden accounts. Als het e -mailadres dat je instelt wordt vermeld, selecteer je dit. Anders selecteer je Andere toevoegen om door te gaan.Voeg een account toe, voer een e -mailadres in en ga door
  5. Voer je e -mailwachtwoorden in en selecteer Aanmelden . Je moet mogelijk je accounttype selecteren als Werk of School , niet Persoonlijk , om door te gaan.
    Voer je e -mailwachtwoord in en selecteer Aanmelden

  6. Als je beheerder meervoudige authenticatie (MFA) heeft ingeschakeld, verifieer dan je account of stel de Authenticator-app in .

  7. Je wordt gevraagd of je nog een account wilt toevoegen. Tik op Gereed om naar je Outlook -inbox te gaan.
    voeg een ander account toe of selecteer Gereed om naar het Postvak IN te gaan

Je Microsoft 365 -e -mail staat nu op je Outlook voor Mac en je kunt aan de slag!

Was dit antwoord nuttig? 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig (0 Stemmen)